miércoles, 18 de febrero de 2015

Right after work








Hola people!
El viernes quedé con una de mis mejores amigas, una persona con un corazón de oro en un cuerpo de muñequita grunge.
Me encanta tener en mi vida gente única de la que no paro de aprender y me encanta aprender de personas con tanto contenido.
A veces no es necesario ver a esa persona cada día para que cada vez que encuentras su mirada entre la gente cuando quedáis en un punto, a una hora, un día cualquiera de un mes al azar, se dibuje una sonrisa que define perfectamente una confianza y complicidad atemporal e inamovible.
Entre los muchos temas que hablamos, le comenté que había empezado un blog, y que después de mucho tiempo inspirándome en otros blogs, en otros mundos de moda, cine, arte...yo también quería diseñar mi propio hogar.
Como el lugar donde nos reunimos era muy acogedor, me hizo algunas fotos con la ropa de un viernes de trabajo.

Total look de Zara

Hey people!
On Friday I was with one of my best friends, a person with a heart of gold in a grunge doll body.
I love to have in my life unique people from who I don't stop learning and I love to learn from people with that much content.
Sometimes it's not really necessary to see that person every day so that whenever you find her glance between people when you meet her at any point, any hour, any day within any month at random, you just smile because it perfectly defines a confidence which draws a  timeless and unchanging complicity.
Among the many topics we talked, I told her that I had started a blog, and that after a long time tooking inspiration from other blogs, in other worlds of fashion, film, art ... I also wanted to design my own home.
As the place where we met were very welcoming, she took me a few photographs with friday look :)

Total look from Zara


Mini me :)


18 comentarios:

  1. Great post dear! ^-^ Thank you for following, I follow you back right now!
    Kisses
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ResponderEliminar
  2. I like it! And you look so relax and easy! Very nice blog BTW. I am following you immediately!
    http://otherguiltypleasures.blogspot.no/

    ResponderEliminar
  3. Qué look más chulo, estás ideal!

    Mil besos! xx
    www.brunetteambition.es

    ResponderEliminar
  4. muy guapa
    me encanta la falda
    besos desde
    http://modabyanjara.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  5. wow very pretty! I like the outfit x

    thank you for visiting my blog and following me, following you now !

    http://lifeofacameo.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  6. Los tacones!!!! Dejan las piernas más largas!!! Me encantan!!!

    ResponderEliminar
  7. El sitio tiene muy buena pinta y tú estabas guapísima con tu look. Me alegro de que pasarais tan buen rato. bss:)

    ResponderEliminar
  8. Nice look. Thanks so much for your visit and comment. xoxo

    ResponderEliminar
  9. Me encanta el look!! Los tacones me han enamorado. Me encantaría que nos siguiésemos ambas a través de GFC, que te parece?
    Un beso preciosa

    www.lespetitsdeetails.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  10. Thanks for writing!

    I'm following, waiting for you to follow back! <3

    ResponderEliminar
  11. Que monada el dibujo, y la verdad es que el look... dios, es genial. Te queda como un aguante, también es que la modelo es muy guapa.
    GreenPinkBlue ❤ de http://thinkgreenlivepinkfeelblue.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  12. hello cutie!

    i'm following now your blog via gfc and beeing waiting for your follow <3
    You are such a beautiful babe <3
    have a sunny day,

    www.feuer-fangen.blogspot.de

    ResponderEliminar